Nigelovo 20VT coupe 457bhp ???

  • PhoB
    To auto uz ma znovu predelanou hlavu, jine turbo, nekolikatou spojku a blizko k 500ps.

    K tomuhle konkretnimu setupu.
    1. anglicke kone... GT2871 ktera byla pouzita je ta "nejslabsi", dle garrettu limit +-400ps. Samozrejme to neplati vzdy.

    2. ano, zainvestuj jeste jedno ojete 20vt coupe do vrchu motoru a pak se da porovnavat.

    3. mas predpokladam Woessner pisty, tzn kompresni pomer 8, tady je 9.
  • Honza
    veškerej výkon je v hlavě... u astmatika to platí hodně, ale ufoukačky ještě víc!
  • Johny
    Ported and flowed head with 3-angle inlet valve seats
    Columbo & Bariani cams
    Ported exhaust manifold

    No má zrejme nejaké iné vačice, spravenu hlavu k tomu, piesty s kompresiou 9:1

    tie parametre su krásne hlavne ma fascinuje ten udaj pri 1bare.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    to nebude jen kovanejma ojnicema,těm je to skoro buřt kolik koní jsi schopen do nich pustit,ty to akorát třeba nevydržej :-)

    problém bude v tom, že průchodnost vzduchu skrz motor někde od sacího filtru po koncovku výfuku už tohle nebude splňovat, bude tam někde restriktor a ten dokud nenajdeš a neodstarníš tak se nikam nedostaneš a můžeš si tlak turba zvyšovat kam chceš - bude jen v sacím potrubí a dál se nedostane. Tady už začíná ta vysoká škola úprav hlav a podobně :-)

    držim palce!
  • Johny
    http://www.fccuk.org/forum/ubbthreads.php?ubb=show flat&Number=991593&page=1

    http://www.torquestats.com/modified/index.php?car_ id=58

    Pozerám akurát tohto chlapíka, kua dosť ma prekvapilo že z GT2871R vydoloval až 457bhp pri vstrekoch 440ccm a pri tlaku 1bar má vraj až 396koní ????

    Kua to su strašidelné parametre aj ja xcem :-)

    Phobe jak to??? ako ja kupim tie kovane ojnice ak je len v tom problém a ešte spojke helix :D