To auto uz ma znovu predelanou hlavu, jine turbo, nekolikatou spojku a blizko k 500ps.
K tomuhle konkretnimu setupu.
1. anglicke kone... GT2871 ktera byla pouzita je ta "nejslabsi", dle garrettu limit +-400ps. Samozrejme to neplati vzdy.
2. ano, zainvestuj jeste jedno ojete 20vt coupe do vrchu motoru a pak se da porovnavat.
3. mas predpokladam Woessner pisty, tzn kompresni pomer 8, tady je 9.
Nigelovo 20VT coupe 457bhp ???
-
10:40:08 28.1.2013
-
05:38:01 28.1.2013veškerej výkon je v hlavě... u astmatika to platí hodně, ale ufoukačky ještě víc!
-
01:27:34 28.1.2013Ported and flowed head with 3-angle inlet valve seats
Columbo & Bariani cams
Ported exhaust manifold
No má zrejme nejaké iné vačice, spravenu hlavu k tomu, piesty s kompresiou 9:1
tie parametre su krásne hlavne ma fascinuje ten udaj pri 1bare. -
01:05:48 28.1.2013to nebude jen kovanejma ojnicema,těm je to skoro buřt kolik koní jsi schopen do nich pustit,ty to akorát třeba nevydržej :-)
problém bude v tom, že průchodnost vzduchu skrz motor někde od sacího filtru po koncovku výfuku už tohle nebude splňovat, bude tam někde restriktor a ten dokud nenajdeš a neodstarníš tak se nikam nedostaneš a můžeš si tlak turba zvyšovat kam chceš - bude jen v sacím potrubí a dál se nedostane. Tady už začíná ta vysoká škola úprav hlav a podobně :-)
držim palce! -
00:59:26 28.1.2013http://www.fccuk.org/forum/ubbthreads.php?ubb=show flat&Number=991593&page=1
http://www.torquestats.com/modified/index.php?car_ id=58
Pozerám akurát tohto chlapíka, kua dosť ma prekvapilo že z GT2871R vydoloval až 457bhp pri vstrekoch 440ccm a pri tlaku 1bar má vraj až 396koní ????
Kua to su strašidelné parametre aj ja xcem :-)
Phobe jak to??? ako ja kupim tie kovane ojnice ak je len v tom problém a ešte spojke helix :D