-
21:50:10 7.1.2013
základ je používat kvalitní těsnění např elring nebo goetze a mít rovné plochy a dobré šrouby. cokoliv se vojebe to se vrátí :-)
-
19:53:19 7.1.2013
No každopádně musí hlava ven. Asi to bude těsnění, hlava bude snad dobrá.
-
21:58:28 6.1.2013
Už jsem měl coupe 16vt s takhle jeblým těsněním,ale nevím jak se to projevovalo.
-
21:23:26 6.1.2013
zatím je hlavní tip zhruba toto :-) ale mezi 2hým3tím...
-
21:03:01 6.1.2013
Vzhledem k tomu, že motor ztratil tah z nízkých otáček (válce 2,3 prakticky nezabírají) jsme dnes provedli měření komprese.
Výsledek je 9,5 bar cca 1 a 4tý válec, 2bary 2,3tí válec. Válce 2 a 3 jsou nějakým způsobem propojeny :-) Když se kápne troška oleje do 2hého válce (a válec se ucpe) vylétne olej třetím válcem (otvorem svíčky) ven :-)
Jinak nemám žádný problém s vodou, olejem... ani přehřívání, úniky, kouřivost, prostě nic... jinak když zabere turbo tak to jede skoro normálně, předtím to ale na 2,3 netlakuje takže bída...
Přijímám tipy na to, v čem může být problém... :-)
Díky...