-
11:26:55 6.1.2013
Díky ;) zkusim to. Ten závit, tam opravdu není, ale vyřešil sem to tak, že sem trochu vyhnul ten držák a teď už je klapka dovřená, tak uvidim :)
-
09:58:46 6.1.2013
Baňka špatná být může, nejlépe to zjistíš, když do ní foukneš kompresorem. Ale musíš opatrně, ne abys do ní cal 6 barů, tak ji určitě zničíš. Otvírá se cca. při 1 baru, takže opatrně foukat a musí se hýbat. Pokud bude jenom syčet a nebude se moc hýbat, je KO.
-
21:16:37 5.1.2013
jestli máš seriové turbo tak tam závit je.
-
20:03:55 5.1.2013
vim co myslíš, ale myslim, že tam nic takovýho není. Ale podivám se ;)
-
19:56:07 5.1.2013
mělo by stačit přitáhnout tu tyčku, je tam závit.
-
18:36:52 5.1.2013
No právě, že mi moc nejede, tak zjištuju závadu a asi se našla no. Tak se na to podivám čím to že je pootevřená. Mohl by být špatná ta baňka co s tou klapkou pohybuje?
-
18:17:22 5.1.2013
jo, to je špatně a moc ti asi nejede auto. Jak píše Johny, musí být zavřená a ještě s předpětím.
-
16:43:51 5.1.2013
takže když je pootevřená, tak je to špatně?
-
16:41:51 5.1.2013
Na doraz zavretá, malo by tam byť navyše predpätie aby to furt tlačilo.
-
16:06:09 5.1.2013
Prosím o radu :) wastegate (ta klapka v turbu) má být v klidový poloze úplně uzavřená a nebo má být trochu pootevřená?