-
22:46:25 29.4.2008
2 Vojta : Není čoud jako čoud. Nemuselo by to být nutně turbo. Taky jsem (zh)řešil...
-
22:01:40 29.4.2008
teď dělám 4 míchačky na 20VT,trochu se to rozjelo! Sezona na krku a všichni chtějí jezdit a nehulit - chápu!
-
20:29:39 29.4.2008
Co těsnění pod hlavou?
-
19:09:26 29.4.2008
Lidi z ničeho nic mi začlo brutálně fest dýmit z výfuku. Je nějaká jiná možnost než ta nejhorší, že je to odešlé turbo? Olej tam je. Setkal se s tímto problémem někdo?
-
17:00:39 28.4.2008
tobe pomohlo procisteni kontaktu na vaze vzduchu ke tlaku oleje ?
-
18:19:01 21.4.2008
Hm problém vyřešen nebo spíš potlačen.Vyřešil to spray na kontakty problém byl ve váze vzduchu.Uvidím jak dlouho to vydrži zatím 400km v poho.I tlak oleje už v zácpach neklesá pod 2bary sem se nedostal.I motor se uklidnil měně vibruje..
-
11:08:51 20.4.2008
:)
-
10:44:12 20.4.2008
kolísání otáček v okolí 800 je ok, je to reakce na změny bohatosti - dělá to jednotka naprosto záměrně. teplota 70stC normál, 90 v koloně standard - po rozjetí spadne. Nemáš problém, řešíš kraviny
-
10:34:18 19.4.2008
no vyměň nejdřív termostat,což je první problém, potom reš to lítání otáček
mam tajnej tip na nějakou netěsnot (jak sjme zmínil..u 20V NA to je takovej ventil na sání řídící kudy zrovna má proudit odvětrávání klikový skříně..),
nebo váhu vzduchu ..
klapka to bejt nemůže, benzín, filtr a pod taky ne.. (její čičtění je spíš pro dobrej pocit..), pokud nemáš elektronickej plyn
-
22:14:40 18.4.2008
nadi - kua to už ti to chcípá ne?? 500 otáček??....??
-
22:09:27 17.4.2008
kolísání otáček občas způsobuje takovej ventil, kterej řídí odvětrání motoru -ale nevím jak to je na 20VT..nám ten ventil zlobil na 20V NA a řešení ybl novej...
-
20:35:34 17.4.2008
I ti kolisaly otáčky před tim než si vyměnil termostat??
-
20:12:45 17.4.2008
Novy termostat,me to delalo to samy a ted mam klid,tak vic ti neporadim:-(
-
20:02:14 17.4.2008
Nazdar zlobí mě 20vt
1-nechce se ohřat na provozní teplotu běžně max 60-70C dneska začaly kolisat otačky a ztratil výkon.
2-teplotu nedokáže udržet při popojíždění vystoupá nad 90C
3-Řešení?? podle mě něaké čidlo,benzínový filtr,klapka,nekvalitní benzin??Poradte