alfa romeo 156 1.9 jtd vs 2.4 jtd

  • Luxor
    mě se to s kontrolkou mazání stalo jen když jsem "driftoval" :-))) (plný rejdy v 60-80kmh), po cca 5ti minutách nějak tam asi olej nezvládal natékat jak létal ve vaně nevím :-) Tak jsem jí dal pauzu, pro jistotu dolil olej a pak už dobrý :-)
  • Coupe20VT PLUS :-D
    vim. taky sem to už zažil... mě se i jednou při Vmax rožla kontrolka mazání... ale naštěstí jen ten alarm... bylo zanesené sací síto. vyčistilo se, dal se filtr + olej a šlape jak housle... fakt to vydrží všechno :-D a stěma tlumičema už sem to zažil... rozvlní se to jak kretén...
  • Luxor
    nj tak jestli tam náhodou nemáte převodovku z HTPčka :-) Když říkáš že motor by ještě šel ale omezovač už nepustí, nám se tomu při těch 220+ už moc nechce a musíš tomu dávat pořádně aby to ještě vylezlo do okamžiku kdy zasahuje omezovač což je až dále za 220... zajímavý, chtělo by to aby někdo pořádně provětral ještě další kousek 74kw fobie snese všechno :-))) Kromě teda tý převodovky což bude zřejmě výrobní error protože mi to měli taky nějak kolem 50tis a vadný elektroinstalace, jinak se tohle auto posr.t nedá :-) Jen bacha na stav tlumičů, pokuď zadní nejsou TOP tak to při 200+ plná brzda-kritické brždění odskočí do strany-zadek, zajímavej pocit :-)))
  • Coupe20VT PLUS :-D
    za převodovku taky neručim... v servisce je, že při 40000km byla měněna komplet převodová skříň... ale my ji koupili až při 90000km... takže za to taky ruku do ohně nedám. ale zase to dělal autorizovanej servis... ale vlastně za ten nedám do ohně ani rukáv...
  • Luxor
    nechápu, to je normální takhle málo? :-) Přece to nemůže proměřovat o 25km víc než u Tebe, to se mi nezdá... Snad nám v převodovce nevyměnili kolečka za jiný, jsem si vzpoměl že vlastně byla malá poruška - šla špatně řadit trojka - tak se dělala GO převodovky za strašnou raketu. Nebo jestli neprohodili převodovku za jinou :-) Nevím, přeměřím to někdy GPSkou, myslel jsem že proměřuje tacháč...
  • Coupe20VT PLUS :-D
    máme starou s tím motorem jak píšeš... a origo kola jsou 185 60 R14. a s váhou to nemá nic společnýho... 6700ot tam bylo motor by ještě možná chtěl víc, ale ten omezovač to nepustil... 205km/h :-D
  • Luxor
    mmnt jaký origo kola 205? Ty se dávali tak leda na RS sériově...
  • Luxor
    no jo, tak když jsi tam vezl motor tak se nediv... :-) 230 max na origo kolech 14' a 220-225 max na širších 15 litákách... je mi líto, takhle to prostě jede, nemůžu za to :-))) Ta fobie se kterou jsi jel je ta stará verze 1,4 74kw, omezovač cca 6700 nebo nová? Nové s tímhle motorem jsme měli na firmě nejelo to, mlátil spojk. pedál do nohy a nějakej divnej podvozek, u všech kusů, se to reklamovalo ale prej je to normální, tak nevím :-)

    Samozřejmě netvrdím že to jede 230 jen že je to na tacháči, v reálu pojede tak ty dvě kila max víc asi ne, muselo by se to změřit... :-)
  • Coupe20VT PLUS :-D
    hm, tak máš nějaký 12" kola. s origo kolama 205 a 5. rychlost je na omezovači... prostě víc to nejede, ani kdyby tě tlačili... vim to, naposledy když sem si vezl ve Fabce motor do coupečka, tak sem to zkoušel a prostě víc z toho skopčáka vydupat nejde...
  • Luxor
    2 Coupe: Tacho 230 ale ano, proste je to tam!!! :-)
  • Pietro-Scuderia Italia
    Mas pravdu,zena za to muze..uz jen jedna,predtim byly vic :) Ziju tu uz 8 let,pres rok jsem zenaty.Neni tu spatne,ale zima se neda prezit...
  • ROSSI 20VT Plus
    Jinak Pietro, vždy se divím italům, proč bydlí tady, většinou v tom je žena :-). Já bych zase nejraději žil v itálii, jsem tam min. 4x do roka a kdoví jak to jednou skončí....
  • ROSSI 20VT Plus
    To máš v podstatě jedno, skoro všechna jsou dobrá a stojí za vyzkoušení, já jsem si nějaké dovezl z itálie, dostal jsem ho tam od domorodce :-). Zkus třeba Interspar, tam tento typ vína mají, lépe vybírej s přívlastkem DOC(Denominazione di Origine Controllata),nebo DOCG.
  • Pietro-Scuderia Italia
    Zrovna taky piju dobry italsky vino..valpollicella rosso..Salute a tutti ...Nevim multipla se mi taky moc nelibi,e' questione di gusti...
  • ROSSI 20VT Plus
    sorry, nějak jsem se po tom italském víně(Montepulciano d´Abruzzo) rozjel :-o
  • ROSSI 20VT Plus
    táty a mámy, to se mi povedlo stejně jako tvé lazení :-)), kdyžtak se ladí, ne lazí
  • ROSSI 20VT Plus
    No jo, designéři se snaží a vy to nechápete :-), v tom je právě ta krása, to od začátku nemělo vypadat normálně a navíc, to není ani auto, kde je otáčkoměr primárně k něčemu, lidi co si kupují MPV nejsou závodníci, spíš táty a mámy, které nějaké otáčky neřeší. Sám mám taky Uno 75, kde není a vzivotě jsem ho nepotřeboval. Mimochodem od 02 tam otáčkoměr je a teploměry ch.k. a podobné budíky dnes už mají zhusta jen sportovní auta. Tohle není Coupé a tak se na to musíme i koukat. co se týče bezpečnosti, prostrědní místo je bezpečnější než řidičovo, není tam volant a je tam v pravdě obrovský airbag.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    ano 406 coupe je ale coupe v jiné kategorii. FC je sportovně lazené coupe a taky tak vypadá. 406 coupe je hnaná hlavně za luxusem. proto si nemůže ani z venku dovolit nějaké extravagance...
  • Coupe20VT PLUS :-D
    nevím, já sem spíš na druhé straně než ty... už jen co se týče bezpečnosti. to prostřední sedalo v případě čelňáku je 100% smrt. sice je tam pás, ale rozplácneš se o ventilátory... :-D a hlavně co mě nejvíc zhnusilo je ta přístrojovka... jen tachometr a nic víc. žádný otáčkoměr, žádná teplota vody, pár pitomejch kontrolek, které se rozsvítí až když je pozdě... a topení a ovládání ofuků uprostřed je kategorie sama o sobě... vypadá to jak něčí kedlubna napůl zaražená do palubky a naní pár hejblátek... je to jen názor, ale to auto je prostě divné...
  • ROSSI 20VT Plus
    Mimochodem, je opravdu velká spousta lidí, kterým se zdá šeredné naše coupé, protože prostě vypadá jinak, peugeot 406 coupé je případ klasický elegantního kupé, coupé ne na první pohled. Však taky Bangla nemohli fandové bavorské veverky rozdejchat... .
  • ROSSI 20VT Plus
    Multipla je megašered podle toho jak se to vezme, to auto vytvořili zevnitř ven, zkuste si nakreslit její půdorys. Tzn. dvě řady sedadel po třech a celé to narvat do co nejmenšího obdelníku, v jejím případě 1800x4000mm(je dlouhá jak grande punto!!!)To auto díky tomu nikdy nemohlo vypadat elegantně, proto ji raději udělali úplně jinak než je zvykem a proto ji miluju. A taky se mi líbí jakou poutá pozornost a jak dělí lidi na dva nerozlučné tábory, buď ji nesnáší nebo milují... . Je to koncepcí a myšlenkou geniálně krásné auto a budu ji vždy obhajovat! Jen by si zasloužila pořádný motor, alespoń 2.0 20v :-), podvozek na to má.
  • Coupe73
    No Multipla je sice svá, ale rozhodně má své příznivce. Není moc hezká, ale je to neskutečně pohodlné auto...pro rodinu a prostorově neskutečný komfort. Kdo jí má, tak si jí nemůže vynachválit. Já uvažuji pro rodinu nad Ullyse 2
  • Coupe20VT PLUS :-D
    jenže pozor. MULTIPLA 1 generace oproti Multiple 2. generace se prodávala daleko víc... důkazem je, že 1. potkáváme daleko častěji než 2. (a to že ta 2. generace dle mého názoru je o mnoho lepší než 1. ... ale u lidí si už nikdy nenašla takové zalíbení jako 1.

    já bych si nikdy nekoupil ani jednu z nich. obě jsou hnus :-D
  • nocarret
    sakra kde berete tu italštinu já se chci taky naučit !
  • ROSSI 20VT Plus
    Pietro, ma Multipla é bella? Non é Vero? Multipla é come Ferrari, dove verrá, fará furore :-) É geniale. La amo.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    ano,multipla je megašered
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    Pietro mi mluví z duše,už dávno jsem říkal že to co se sere na fiatech,lančkách a alfách je z němec = robertova elektronika,sachsovy nivomaty atd atd
  • Pietro-Scuderia Italia
    To je jasne ze se mi libi,ale tady mluvime o jiny kategorie aut.Mimochodem pokud bych mel moznost vybrat mezi porsche a ferrari,asi vite kterej bych vzal :)
  • Pietro-Scuderia Italia
    Muj alfa,219 GPS tomtom.Skupina VW a company ma tachometry kterej kecaj az moc(soused u A4 tachac 220,gps 198kmh.
    Vim ze delas srandu nocarret :)
    Myslim si ze jedine uplne spolehlive auto zatim jsou japonsky,zbytek je na stejne urovni.Italove aspon umej delat hezky auta,nemci delaj mozna o stupen lepsi technika(ne vic spolehlive),ale zase nic moc design.
    Jen muj nazor...
  • Coupe20VT PLUS :-D
    LUXORE: s tou fábkou nemáš pravdu. seriová 1.4 16V (ta ostrá verze) jede na 5. v omezovači 205km/h. vim to, máme ji doma a já to zkoušel... takže 230 je jen sen...
  • Luxor
    sem mrtvej :-)
  • Luxor
    já to ironicky nemyslím :-) a nocarret taky ne, jen dělá že jo :-))) Proto jezdí paštikou, každý člověk potřebuje alespoň jedno spolehlivý auto :-)))
  • Luxor
    225 tacháčových nebo GPS? :-) Fabia 100k jede v omezovači na 5ku 230 a nepos.re se ať nakládáš jak nakládáš - alespoň mě se nic posrat za 6let nepodařilo... a na dlouhý trasy-dálnice 1000km průměr 6,5 benálu při 130-140 kmh. Tolik o koncernu :-) Stačilo tedy když byla "nová" vyměnit komplet elektriku protože tenhle model vyráběli ve škodovce dva roky s vadnou elektroinstalací než na to přišli :-)
  • nocarret
    já to taky myslel ironicky....
  • Pietro-Scuderia Italia
    ..a nekecam kdyz pisu ze muj alfa jede 225kmh..mam patrika za svedka.Jeli jsme spolu do nemecko pred 2 mesicema.
  • Pietro-Scuderia Italia
    Zvuk od passata vypada jak dodavka,alfy i v dieslu maj lepsi zvuk.Jsou kecy ze se italsky auta se pos.rou.Proste jen predsudky.Vzdy kdyz se neco poruchava u alfy nebo u fiaty je od bosh,a bosh je z nemecko jako VW!
  • nocarret
    kup si Passata ty Italský šroty stojej za kulový .-))
  • Pietro-Scuderia Italia
    muj 156 jtdM 150cv jede bezproblemu 225kmh a ma zrychleni lepsi nez jakoukoliv VW,audi nebo skoda ktera ma podobni obsah v dieslu(TDI treba).
    Vyzkuseno v nemecko na dalnici...
  • Carlos 20vt
    Omyl..podívejse pořádně do techničáku 159 má kolem 1600kg dle motoru což je hodně..156 má kolem 1300 kg a to je jiná.
  • Zarez
    Tatik si nedavno koupil AR 159 s motorem 1,9 jtdm 150k ... zere to sice 6,5l, ale na to auto je to malo (vazi to skoro 2t a myslim ze 156 nebude o moc lehci. Ja bych sel rozhodne do 2,4 ... ta zere o necely litr nafty vic a jizdni zazitek je uplne nekde jinde
  • Aljaška
    joo 156. TAkhle pěkná byla i ta moje, ale už néé, je vykuchaná:-(
  • Janinka 2.0.16VT
    Krása,super ,moc dobrá volba.Gratuluji
  • Dr.Ravic
    tak a je doma...
    http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/alfa-romeo/ 156/7573697

    PS: speciální díky patří P.K. a P.K.:-)
  • Pietro-Scuderia Italia
    Mam 1.9 mjet 150k a jsem velice spokojeni.Dostatecni vykon a mala spotreba.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    a jede to za 6litrů na 100km... ach jo. takovou spotřebu mám tak na volnoběh... ale zase ta chuť benzíňáka se točit ve velkých otáčkách je k nezaplacení... :-D
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    200k / 400Nm :-)
  • Carlos 20vt
    Mnam nechal bych si libit:-)Ve 20v JTD pecka.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    1.9 jtd + turbo ze stilla s proměnlivou geometrií lopatek + chip
    to vše v AR 146 jelo dost brutálně... ale trhalo to časem homoklouby:-D
  • Kejlis
    já osobně bych šel do 5tiválu,řídil jsem obě,základní 1.9 facelift a bylo to jak ochrnutý :-),to 2.4 jede jinak-pěknej zvuk i výkon,že já vůl jí tehdá nekoupil... :-) přední náprava se na našich silnicích sere tak jako tak,až to začne klepat chce to dát komplet nový a máš klid...
  • Kejlis
    alfa-spotřebák jo :/,kup si TDi :))
  • Dr.Ravic
    ahoj,
    potřebuju si koupit novej spotřebák a tak uvažuju mezi těmato dvěma motorama. máte někdo zkušenosti? láká mě ta 2.4, ale bojím se toho ze bude moc těžká na čumák a ten bude brzo srát...
    taky jsem nikde nenašel spotřebu 1.9tky. četl jsem že 2.4 jede za 6,5l. díky za veškerý (smysluplný) poznatky...