Já mám reference, že ok. 2 roky na 1,6 Baru, po kontrole bez vůlí.. tak já myslím, že to zkusím..
každopádně díky za upozornění
rozvody 20VT + repas turba
-
18:16:18 4.5.2017
-
22:08:48 3.5.2017Jaký je rozdíl mezi 2860 origo a vinou? Mimo to ze origo jede na kulickach? Myslím cenou. Jsou to spravne ušetřené peníze?
-
18:34:01 3.5.2017Ahoj, díky za odpovědi. Reaguju až teď, neboť tamto coupe jsem nechal být a nekoupil ho. Koupil jsem jiné, to je teď v servisu, turbo se bude dávat nové - čína 2860. Celkově je to auto v mnohem lepší kondici, než to původní.
-
20:28:28 22.4.2017Nejvíce odchází turbo a ten tlak oleje když je hodně špatné padá dost, ale repasy nedoporucuji budeš to dělat pořád dokola. lepší nahradit jiným turbem s podobnýma vlastnostma a stabilnější životnosti, popřípadě tlak oleje se ti může ztrácet kolem lágrů na klice když jsou už dost ojeté, pak také kolem vačkových hřídelí, a můží být špatné ostřiky pístů. vše stojí dost peněz když to neumíš opravit sám a nemáš kontakty ve sféře prodeje autodílů.
-
21:46:17 9.4.2017Celkove opotřebení motoru a shitove oleje... Jaký mas tlak oleje a kolik ho to papá na 1000km?
-
17:49:22 8.4.2017To je ale škoda..
Můžu se zeptat na tvůj skromný odhad, co by to dle tebe mohlo být? Po nastartování se z výfuku vyvalí bílej dým.. -
21:03:23 7.4.2017Rozvody a turbo nevyresi nízký tlak oleje...
-
23:14:48 5.4.2017v Novým Bydžově to jedne zvládne určitě:) pošli mi mail eventuelně
-
18:51:36 4.4.2017Nebo klidně i Hradecký kraj :)
díky, Jirka -
17:45:35 4.4.2017Ahoj,
nějakej profík z Pardubického kraje, který zvládne výměnu rozvodů na 20VT a repas turba?
Mám možnost u profíků v Praze, ale zatím se mi s tím nechce jezdit tak daleko (hodně nízkej tlak oleje).
díky, Jirka