-
20:04:15 1.10.2016
z mojho uhlu pohladu ak mas koruny tak jednoznacne 5 valec v turbe ak ich nemas tak 1.8smu tato motorizacia ponuka najlepsi pomer spotreba/vykon. Do atmosferickych 2 litroch by som nesiel z dovodu podobneho servisu ako pri 20VT, zatazenie napravy, vymena rozvodov, a samozrejme spotreba. 150konovi dvojliter ide lepsie tak o jednu dlzku auta od 1.8 a spotreba o 3 litre viac. Snad si nasiel alebo najdes dobry kus. Ak mas kupit vrak tak ti radim radsej ruky prec. Pri coupe iba cukrik alebo nic.
-
15:04:24 6.3.2016
Diky za doplneni, aktualne se drzime varianty Coupe, to auto ma charakter:)
Turbo neni uplne strikne mimo vyber, pokud by se neskytla nejaka luxusni nabidka, asi bych neodolal, ale primarne hledam atmo. 5 valec me v principu laka, ale rozum rika, ze jich bylo malo, navic se ztraci mala vyhoda lehciho motoru a tim o chlup lehciho predku.
-
06:48:50 6.3.2016
ještě dodám ke zmíněné 147
1.6 Eco ..nejjednodušší motor, moc nejede ve vršku, jediný co může zlobit jsou cívky jako u všech TS, spotřeba oleje může bejt větší až nesnesitelná dle stavu opotřebení motoru , jelikož jde o euro 3 potvoru se slabejma kroužkama.. pokud se upravěj písty je to OK
co se týče podvozku - lehounký auto do ruky,strašně hravý, jen podvozek nákladnější na údržbu (mam doma 147 1.6 eco a 156 V6 Sportwagon tak mam srovnání)
ta varianta eco nemá větraný kotouče, jinak rozměrově stejný s 1.6 veloce a 2l (a JTDčky..)
coupe je oproti tomu podvozkově strašně jednoduchý ..a co se týče 20V VIS motoru - mít šanci jdu do něj, už jen kvůli zvuku.. měl jsem ho v HGT a na 250tkm sem si dal cvičně váhu vzduchu, palivový čerpadlo a po mechanický úpravě motoru to jede jak urvaný.. jinak u toho motoru platí taky vše co už jsme ti psal v emailu o 1.8mě.. protože to je jedna rodina motorů, sdílející stejnou architekturu (1,6 až 2l Twinspark vč. fiatí a lanciácký 1.8 16V a pětiválce turbo/neturbo.. všechny mají stejné problémy, dlouhozdvihové motory jen umocněné vyššími pstovými rychlosmi..)
-
22:37:15 5.3.2016
Můj názor, pokud Ti pomůže, je vzít 20vT. měl jsem 2.0 16v a nasypal jsem do něj víc než teď to turba, pořiovací náklady jsou sice větší ale ten požitek z jízdy je opravdu jiný ikdyž je to "stejné" auto. Kdybych se díval po motorizaci bez turba tak bych zkusil 20v VIS než 1.8 16v
-
00:09:52 29.2.2016
od toho dej ruce úplně pryč... je jich málo, nic není shodné z ostatních verzí a mají už složitou elektroniku na motoru. a ze zkušenosti co má bratr, dost se sere elektrika...
-
13:55:27 28.2.2016
To omezeni na 1.8 16V neni vubec striktni, tipy na zachovalou atmo 2.0 20V (113kW) vitany;) Ale predpokladam, ze jich bylo vyrobeno velmi malo.
-
19:34:18 26.2.2016
Taky jsem resil jak s variatorem a nakonec jsem se rozhodl dat novy nez opravnou sadu. Ja si zacal delat Coupe 1.8 od podlahy cele znovu. Pred 2,5 lety jsem dal za kompletni nove rozvody i s praci 13300Kc. Z toho 4000,- byl variator. Ale za ty prachy co uz v nem mam ti jej nabizet nebudu :D
-
21:33:10 24.2.2016
chlapi, diky moc za info, snad to dopadne
-
10:24:33 24.2.2016
doporucenihodny servis je v Dobříši - KTmotorsport.
Není to úplně na západ od Prahy, ale těch pár km bych neřešil. Sám jsem tam byl z Brna:)
Co se týče cen opravy - var+rozvody atd.., Petr ti jistě s představou pomůže.
-
10:20:53 24.2.2016
stribrne vypada dobre. toho bych se nebal. Rozvody koupis s neakeho shopu do 3tis. na variator existuje snad neaka opravna sada za par supu.ale us si nejsem jisty je treba hledat.hlavne pozor at rozvody meni nekdo s pripravkama na aretaci a ne neaky makovec co to jeste nevidel. Veci na podvozku tam neni co resit maximalne cep rizeni nebo ramena a to jsou castky kolem 1000 za rameno a par stovek cep. a podvozek mas jak novy.
-
09:58:26 24.2.2016
No nezni to moc povzbudive... kolik je treba si pripravit na ponakupni servis? rekneme rozvody + variator a neco na podvozku... necekam ze koupim Coupe za 30 a bude v cajku, spis mi jde o realna cisla, abych byl pripaven.
Na bazosi par Coupatek je, docela se mi libi ta strbrna od mistniho uzivatele Venca
http://auto.bazos.cz/inzerat/56831986/Fiat-coupe-1 8-96kw.php
-
23:43:00 23.2.2016
a hlavně hodně 18 je po smrti. nevěřil jsem, ale sehnat zdravý motor je skoro nemožné...
-
16:09:00 23.2.2016
Variator je klasika no..je třeba měnit společně s rozvody. Jinak na tom autě po tech. stránce nic není.Běžné věci co u všech aut.
Světla jdou vyleštit a dát lepší žárovky,ale nikdy jsem stejně nebyl s učinnosti spokojený.Takže momentálně jezdím s xenonama.
Sem tam se něaké pěkné ještě objeví,ale je to fakt oříšek no :) Za 30 pekné coupe fakt nekoupiš.
-
10:27:44 23.2.2016
Zdar borci,
zvazujeme nakup dalsiho priblizovadla ke stavajicimu SAABu 9-5 Aero. Aniz bych pritelku jakkoli ovlivnoval, prisla s nasledujici kandidaty: Toyta Celica (205, ta ctyrmi svetly), Alfa 147 a Fiat Coupe.
Musim priznat, ze na Coupe jsem tak nejak zapomnel, ale ted se mi libi moc. Otazkou je, zda je realne sehnat nejaky rozumny kus 16 let po ukonceni vyroby. Nejsel italofob a mam rad stara auta, takze doufam, ze ano. Koukame po motorizaci bez turba (jedno velke uz doma mame), nejlepe asi 1.8 16V, kde predpokladam nejvetsi sanci nalezt kus bez vyrazneho napadeni tunerem (nic proti drobnym upravam, ktere nemeni charakter auta).
Snazim se tedy nasat co nejvic informaci, jak na Coupe. Urcite uz bylo na foru vse probrano, bohuzel vyhledavani moc nefunguje... Nedelam si iluze o stavu 16-20 let straych aut, proto bych si dovolil nekolik otazek:
1) ma Coupe nejake specialni nemoci, napr. variaotor u 1.8 16V?
2) byl nejak spolehlive vyresen mnohokrat diskutovany problem s ucinnosti svetel - vylestit, jine zarovky, LED?
3) doporucenihodny servis na zapad od Prahy? Uzivatel Scoupe?
diky za odpovedi