P: různé věci z garáže (fiat/alfa/lancia)

  • Honza
    UP

    pozice 6) zamluvena
  • Honza
    jo sání je bez lišty , ale to není problém..stejně ta origo plastová prototo sání stojí za prd (rádi praskaj úchyty a hadicové přípoje..) a lepší je předělat úchyty pro původní 16V/VT - ubyde starost s kucháním stávajicí palivové soustavy..
  • Honza
    jako další - a definitivně - sání thema VIS, zavařené (=kappa 16VT)

    2500,-

    na seriovou atmosféru nevhodné (se seriovou vačkou posouvá rezonanční plnění někam k 6000ot/min.. do té doby slabej krouťák..), ale vylepšuje dejchání NA motoru v oblasti 6-8000 (mam vyzkoušeno z coupe, kde to na seriovým sáním se stávajicím setupem na 6500 umíralo pro nedostatek vzduchu..)
  • Honza
    a ještě čerstvě:

    origo, nový, nepoužitý podnárazník Zender:

    https://www.partsworld-uk.com/products/rear-bumper-spoiler-coupe

    plastovej, se štítkem FIAT a číslem dílu - připraven na lak

    zde zásadně osobní převzetí v Jičíně...

    3000,-

  • Honza
    1) kliková hřídel 1.9 JTD vyndaná z funkčního motoru za účelem stavby 2l v 1.8 bloku (má malý vývažky-netřeba obrábět).. bohužel se zjistilo velký uložení oproti TS motorům (malé mělo jen pár JTDček..)

    500,-

    2) kliková hřídel 1.8 - stav neznámý, vyndaná z dárcovskýho motoru, kterej pil olej a údajně prošla přebrusem...

    za odvoz

    3) hlavy Busso 2.5 24V - stav spíš na celkovou GO, s pěknejma vačkama

    1500,- za vše co tu na busso mam (olej pumpa, nějaký drobnosti..)

    4) svody 2l TS bezkat, ale s navařenými matkami pro lambdy (jako u verze s katy)... uřízlý hned za spojem 2_1.. tudíš budou chtít trochu péče... měl jsem je na stilu, kde to je kolem nápravy oproti AR úplně jinak...

    5) sportovní katalyzátor Redback, 200 děr na palec čtvereční, EURO2, s kusem 60mm potrubí a 1 absorbčním tlumičem (GM Rally)
    -měl jsme to na coupe, neosvědčil se (tlakový poměry ve vejfuku a citlivost na ně u silně navačkovanýho motoru způsobovalo silný sfoukávání jiskry) .. teoreticky do výkonu 200PS.. ačkoliv prodejci uvádějí běžně do 300/350PS

    6) Hlava Fiat 2l 8V s vačkama -původem z Tipa 8V 83kw

    1500,-

    7) výfukové svody, škrtící klapka s TPS senzorem, Trigger + držáček čidla otáček, zapalovací 4 cívka na Lancii Themu VIS (starej 2l 16V motor..) - trigger lze s úspěchem použít při přestavbě 2l 8/16V(T) motorů na standalone jednotku, která by si nevěděla se standartním 4 zubovým triggerem (má 60-2 zuby..tj Bosh systém..)

    500,-

    8) kola Still auto racing 6x14 ET 38, s pneu TOYO Proxe T1R 195/45/14

    2000,-

    9) podložky 4x15mm + šrouby rozteč 4x98, centráž na fiaty

    1500,-

    10) podložky 4x25mm + šrouby rozteč 4x98, centráž na fiaty

    1500,-

    11) sportovní desky Ferodo DS 2500 na 156/147 fiat coupe, bravo (96-2001), coupe atd...

    2000,-

    12) pružiny Fiat Coupe 2l 16V - lze použít k přitvrzení (maj silnější drát a míň závitů) a decentnímu snížení třeba 145/146tky ( jezdil jsem je na tipu, který sedlo o 2cm..)

    500,-


    krom desek a podložek osobní odběr - Jičín - Lomnice nad Popelkou, případně mohu do 50km přiblížit...

    hno3@seznam.cz