-
16:51:15 17.9.2008
Honzo vždyť víš jak to tam je, jakejkoliv pokus potlačej a hlavně ta tlupa co to pořádá v Milovicích. Navíc tam nikoho jinýho než řidiče nepustí
-
16:11:59 17.9.2008
nahřejvej slicky tak, jako na rallyecrosu,kde zahřejvání zakázali - nalakuj kola do černa nech působit sluničko:o)
Případně sebou vem 2x propanbutanovej hořáček,zvedák a 3 lidi co slicky nahřejou...takhle to praktikujem ,když jede kámoš kopce...velmi elegantní a rychlý řešení těsně před startem...
-
12:25:56 17.9.2008
oni se všichni brání tomu aby ital ukázal co v něm vězí, nám třeba nechtějí na sprintu dovolit nahřát sliky a tak jezdíme pořád stejně vokurkově protože zase tak silný to nemáme abychom tu ztrátu dohnali. Ale jednou, jednou to přijde!!!
-
10:25:16 17.9.2008
.
-
10:25:00 17.9.2008
.
-
10:24:48 17.9.2008
.
-
10:24:40 17.9.2008
.
-
10:24:29 17.9.2008
a este par foto
-
10:24:03 17.9.2008
ked na brzdu tak jedine niekam, kde neupravuju auta, lebo sa vas budu snazit osrat ako mna...
kludne mi ti debili vypli vetrak o com som v tej chvili pre ich stastie nevedel a namerali bez vetraku 234ps, lebo zevraj prvych 248 bolo pri presmyku kolies inak mne to je v podstate jedno hlavne, ze to ide ako z praku.. naposledy sa o tom presvedcila impreza wrx sti 2,5t 280ps a tusim 370nm v serii:-)))
-
18:47:13 11.9.2008
škoda, bodlo by to
-
13:21:53 11.9.2008
Marcel:sorry že jsem se neozval s těma spojkama Nm,ale nic lepšího v kompu nemám
-
07:27:52 11.9.2008
z moravy..
ing.Muck -studénka
ing.Brázdil -Hulín
-
17:13:10 10.9.2008
a odkud jsou ti pánové?
-
09:00:19 10.9.2008
no jediní ,kteří asi opravdu umí brzdit s měřením průběhu tlaku a AFR jsou zatím jen ing.Muck a ing.Brázdil
-
08:13:39 10.9.2008
Jo 220 - ale to budou koně jako bejci ;o)
-
23:35:31 9.9.2008
Giallo:kdyby nepršelo tak to mohlo bejt bez toho skoro :-)mimochodem slicky od tebe odzkoušeny na mimoni a zdá se,že fungují dobře!
-
23:30:18 9.9.2008
:-) brzda ukáže,ale myslim že 220 PS není nereálných...:-)
-
20:55:54 9.9.2008
o tom záznamu tlaku turba jsem psal úmyslně Honzo, neviděl jsem totiž nikdy že by to kdo měl v grafu. No a já bych to tam moc rád, dík
-
20:27:20 9.9.2008
my vůůůbec nevíme a ani netušíme, nerad bych žil v bludu a pak čuměl jako vejr až nám naměří 215k :-)
-
11:57:17 9.9.2008
Na tehle skole by mela byt nejaka dobra ... domlouvame se s Pietrem taky z klubu ze by nam to tam zaridil
http://www.issabrno.cz/! Mohli by jsme zajet spolecne! Ja, Pietro, Luigi atp....
-
11:56:34 9.9.2008
www.mereni-vykonu.cz ..myslim že tam by to uměli (možná budou měřit i v milovicich) ..ještě připomenu, že každá dobrá brzda nejen měří tlak turba, ale bylo by vhodný , kdyby měřila i průběh AFR -jako každá brzda co je v zahraničí...
-
11:45:36 9.9.2008
Marceli, dostal jsem na anglickým Fiat Coupé fóru dotaz, kolik že na brzdě naměřenejch koní má ten Kejlisův skorozabiják Ferrari. Můžeš mi to říct - jestli to teda není tajný?
-
10:27:56 9.9.2008
ňáko mezi Milovicema a HSM bychom s Kejlisem chtěli na nějakou slušnou brzdu. Kam a kdo pojede taky? Než padne sníh půjdeme na ní ještě jednou abychom porovnali změnu kterou chystáme. Umí nějaká známá dostupná brzda zaznamenat křivku tlaku turba do stejného grafu?