drag race se pojede takto....
FWD do objemu 1400 ccm
FWD do objemu 1600 ccm
FWD do objemu 2000 ccm
FWD nad objem 2000 ccm
RWD do objemu 3500 ccm
RWD nad objem 3500 ccm
AWD bez rozdílu objemu
Diesel
Diesel street
Pojede se ve 2 drahách na 1/4 míle, měření 60" a rychlosti v cíly.
V semi a final jízdách + reakce řidiče.
Vyškov 21.9.2013
-
05:09:12 25.9.2013
-
23:27:45 24.9.2013No jasne,to bude i pateho v hoskovicich myslim takhle
-
19:55:12 24.9.2013Jinak ještě podle uprav karoserie a interier se auta řadí mezi street a Profi.
A to P a Z jsou náhony. -
19:53:26 24.9.2013AS0 P, Z Benzín - atmosférické do 1455 cm3
- preplňované (turbo, kompresor) do 1000 cm3
AS1 P, Z Benzín - atmosférické 1456-1650 ccm
- preplňované (turbo, kompresor) 1001-1450 cm3
AS2 P, Z Benzín - atmosférické 1651-2250 cm3
- atmosférické Wankel do 1600 cm3
- preplňované (turbo, kompresor) 1451-1650 cm3
AS3 P, Z Benzín - atmosférické 2551-3800 cm3
- preplňované Wankel do 1600 cm3
- preplňované (turbo, kompresor) 1651-2550 cm3
AS4 P, Z Benzín - atmosférické nad 3800 cm3
- preplňované (turbo, kompresor) nad 2551 cm3
AS5 4x4 Benzín
AS6 Diesel do 2250 cm3
AS7 Diesel nad 2250 cm3
b) Kategória PROFI
Trieda Pohon Typ Objem
AP1 P Benzín preplňované (turbo, kompresor, nitro) do 1500 cm3
AP2 P Benzín preplňované (turbo, kompresor, nitro) nad 1500 cm3
AP3 4x4, Z Benzín preplňované (turbo, kompresor, nitro) do 2100 cm3
Diesel s viacnásobný preplňovaním (napr. tdi+nitro) do 2100 cm3
AP4 4x4, Z Benzín preplňované (turbo, kompresor, nitro) nad 2100 cm3
Diesel s viacnásobný preplňovaním (napr. tdi+nitro) nad 2100 cm3
AP5 Benzín atmosférické do 2000 cm3
Diesel do 1600 cm3 s 1 druhom preplňovania (turbo alebo nitro, …)
AP6 Benzín atmosférické nad 2000 cm3
Diesel nad 1600 cm3 s 1 druhom preplňovania (turbo alebo nitro, …)
Tohle jsou pravidla, které platí všude. Kategorii není moc a je to mnohem lepe udělané... -
19:27:19 24.9.2013Je zajimave, jak ctyrkolky jezdi prave jen na takove trate :) Jsme se o tom bavili s poradatelem a pry maji strach, ze kategorie nenaplni, potom ale nechapu, proc maji kategorii hybrid, kde jede jen jedno auto a to jen ve vyskove :)
-
17:18:36 24.9.2013Jo s Golfikem jsem tam byl a Coupe jsem nechal doma z důvodu krátké tratě. Není šance na takové vzdálenosti chytit i mnohem slabší 4x4. Snad na příští rok už budou sjednocená pravidla jak všude v Evropě a kategorie budou i podle náhonu a mnohem lépe vymyšlené.
-
22:45:24 23.9.2013Aha, tak to jsou pera, pardon :-D 120m bych nejel ani já, převaha čtyřkolek násobena délkou trati. Pak se nedivím, že vedou Leony v TDi 4x4.
-
20:30:29 23.9.2013Ve Vyškově to nebylo nikdy na poctivých 200m :-) .
-
14:58:18 23.9.2013klamavá reklama :) ne, fakt to bylo 140m a teď koukám, že to bylo 120m :) http://www.t-base.cz/vysledky/vy210913.pdf
-
09:19:59 23.9.2013Tak na pozvánce je napsáno 200m, trochu blbé kdyby to bylo pak 140 ne? :) Možná to pak krátili, to nevím.
-
08:41:35 23.9.2013vyškov není 200m, z jara to bylo 140m a jestli to teď ještě zkrátili, tak to určiě 200 nebylo
-
23:13:03 22.9.2013Teeda, ve Vyskove jsem nebyl uz par let (co se techto srazu tyka). Kdybych vedel,ze clenove delaji srazy i zde, prijel bych mrknout :D
-
16:08:05 22.9.2013Coupe tam byly 2. Dolf dostal ten nevětší pohár v kategorii do 2,0L :-) , ve speciálech myslím taky . Když po dešti zkrátili dráhu , tak nemělo cenu trápit gumy na Coupe.
-
15:03:07 22.9.2013Zavítal jsem na tento tuningový sraz, původně jsem chtěl zasprintovat a porovnat síly s ostatníma, ale nakonec bylo fakt škaredě, pršelo a byla zima. Takže jsem zajel aspoň Oktávkou zkouknout jaké jsou Coupátka v akci. Po půlhodině procházení jsem zjistil, že nedorazilo ani jedno, což mě dost mrzí. Jediný koho jsem potkal byl Dolph s Golfem na sprintech (snad se nepletu).
Jinak sraz se hemžil smradlavýma TDi-čkama a uřvanýma V-Tecama, jinak vcelku nebylo na co koukat. Samozřejmě několik kousků GT-R R35, které na sprintech neměly konkurenci. Na vyhlášení výsledků už jsem byl pryč, ale GT-Rko zajelo před mýma očima 200m za 5,5 sekundy, nářez no :)